.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند جاعلان چك‌هاي جعلي در گرگان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان پليس از انهدام يك باند جاعلان چك‌هاي جعلي در گلستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، داود سلطاني اظهار داشت: از اعضاي باند جاعلان اسناد در گرگان يك هزار و 58 قطعه چك پول جعلي كشف شد.
وي افزود: در پي اطلاعات واصله مبني بر اينكه تعدادي از افراد در شهر گرگان در كار تهيه و چاپ چك‌هاي جعلي فعاليت دارند، مأموران پليس آگاهي را برآن داشت تا با تشكيل تيمي ويژه تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري مجرمان را در دستور كار قرار دهند.
وي ادامه داد: پس از يك هفته كار اطلاعاتي و پليسي مأموران شخصي به نام حسين را شناسايي و با هماهنگي مقامات قضايي در بازرسي از منزل وي يك دستگاه چاپگر و يك دستگاه برش اسكناس و تعداد يك هزار و 58 قطعه ايران چك جعلي يك ميليون ريالي كشف كردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان تصريح كرد: متهم در بازجويي‌هاي تخصصي به عمل آمده اعتراف كرد چك‌هاي جعلي را با همدستي پنج نفر از همدستانش چاپ مي‌كردند.
سلطاني گفت: با هماهنگي مقامات قضايي تمامي متهمان طي يك عمليات غافلگير كننده دستگير و يك دستگاه سواري پرايد و يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي نيز از متهمان كشف شد.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار صادره روانه زندان شدند.
وي از انهدام باند سارقان ترانس‌هاي برق در راميان خبر داد و افزود: اعضاي چهار نفره باند سارقان ترانس‌هاي برق مزارع كشاورزي طي يك عمليات پليسي توسط مأموران پليس آگاهي راميان دستگير شدند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان از انهدام باند چهار نفره سارقان ترانس‌هاي برق توسط مأموران پليس آگاهي شهرستان راميان خبر داد.
سلطاني گفت: در پي وقوع چند‌ فقره سرقت ترانس برق از مزارع كشاورزي حومه شهرستان راميان مأموران پليس آگاهي تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: پس از مدت‌ها كار اطلاعاتي و پليسي يكي از سارقان به نام بهروز 26 ساله كه به اتهام سرقت‌هاي متعدد ترانس برق تحت تعقيب مراجع قضايي بوده است دستگير و براي انجام بازجويي به پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام انتظامي همچنين گفت: در بازجويي‌هاي تخصصي به عمل آمده متهم به سرقت‌هاي متعدد ترانس برق با همكاري سه نفر از همدستانش اعتراف كرد.
وي بيان داشت: متهمان تاكنون به هشت فقره سرقت اعتراف كه با تلاش مأموران از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت.
سلطاني گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و با قرار صادره روانه زندان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.585 seconds.